کلبه وحشت Enter To My World

معرفی5 فیلم ترسناک که بر اساس داستان واقعی ساخته شده اند

معرفی5 فیلم ترسناک که بر اساس داستان واقعی ساخته شده اند معرفی5 فیلم ترسناک که بر اساس داستان واقعی ساخته شده اند

1 . فیلم The Exorcism of Emily Rose

جن گیری امیلی رز را بر اساس داستان واقعی ساختند. شکل ساخت این فیلم متفاوت از سایر فیلم ها بود.

داستان این فیلم در کلیسا شکل می گیرد که در آن کشیش کاتولیک پس از جن گیری ناموفق امیلی رز تصمیم به قتل آن می گیرد. این فیلم بر اساس داستان آنالیس میشل بود. او مرگ امیلی را خودکشی جلوه داد، اما خانواده اش پی به مرگ او توسط کشیش بردند.

 

2 . فیلم The Texas Chain Saw Massacre

قتل عام با اره برقی در تگزاس نیز یکی از مشهورترین فیلم‌های ترسناک است که داستان آن به اندازه‌ای دلخراش است که کسی باور نمی‌کند از روی داستان واقعی ساخته شده باشد. کشتار با اره‌برقی در تگزاس ماجرای چند جوان مسافر را به تصویر می‌کشد که در سر راه به خانواده‌ای آدم‌خوار بر می‌خورند.

صورت چرمی شخصیت اصلی فیلم بر اساس قاتل واقعی با نام اد گین (Ed Gein)، ساخته شده است. گین در اوایل دهه ۱۹۰۰ میلادی در ویسکانسین متولد شد . از قضای روزگار مادر او از دنیا می‌رود و همین قضیه شکست شخصیتی گین را به دنبال داشت.

این قاتل بی‌رحم که به قصاب پلین‌فیلد نیز معروف شده بود، چندین قتل فجیع انجام می‌دهد او با استفاده از اعضای بدن زن‌های مرده، برای خودش لباس درست کرده بود تا از این طریق وانمود کند که به جای مادراش قرار دارد. حتی لامپ‌ها و کاسه‌های خانه این قاتل نیز از اعضای بدن انسان ساخته شده بود کندن پوست صورت مقتولین و درست کردن ماسک از آن‌ها باعث شده بود تا به او صورت چرمی بگویند.

 

3 .فیلم The Conjuring

احضار روح این فیلم بر اساس داستان واقعی خانواده ی جن زده ی پرون در دهه ی ۱۹۷۰ در شهر رودآیلند ساخته شده و دختر بزرگ این خانواده ادعا می کند که آن ها حدود ۹ سال درگیر جن زدگی بوده اند.

داستان از اینجا شروع می شود که کارولین و همسرش راگر به همراه 5 دختر خود به خانه ای قدیمی در سال 1970 نقل مکان می کنند.بلافاصله پس از وارد شدنشان آنان متوجه جابه جایی اثاث منزل، باز و بسته شدن درها و صداهای عجیب و غریب می شوند و توسط ارواح نامشهود آسیب می بینند .

 

4. فیلم Veronica

درباره یک نوجوان اسپانیایی است که در ارتباط با شخص مرده ای که دوستش داشته بوده است. این فیلم بر مبنای داستان واقعی نوجوان اسپانیایی است، که معمای مرگش هرگز حل نشد . و در سال 1992 چند ماه بعد در بیمارستان مرد.

این دو با هم دوست بودند . ورونیکا روح دوستش استفانی را می دید و با او حرف می زد. بعد از مرگ استفانی خانواده اش به پلیس گزارش دادند که آنها متوجه اتفاقات فراطبیعی شدند ، همان چیزهایی که دخترشان نیز تجربه کرده بود. پلیس به بررسی موضوع و شنود صدا پرداخت وآن خانه را مرموز نامید.

 

5. فیلم The Strangers

فیلم غریبه‌ها ، نگاهی به ذهن هیولا‌هایی دارد که از جرم و جنایت ابایی ندارند. کارگردان این فیلم برایان برتینو ،کارگردانی کرده و مدعی است داستان آن را از حادثه‌ای ترسناک که برای او در کودکی اتفاق افتاده، الهام گرفته است. از قرار معلوم زمانی که برایان برتینو در کودکی در خانه‌ای زندگی می‌کرد و زندگی خوبی داشت تا اینکه شبی از شب‌ها که پدر و مادرش خانه نبودند، زنگ در به‌صدا در می‌آید و خواهر کوچکتر برایان در را باز میکند.

جلوی در چند نفر غربیه که در آن محله زندگی نمی‌کردند قرار داشتند و وارد خانه می‌شوند و ترس و وحشت را بر سر برایان آوار می‌کنند. برایان از این ماجرا جان سالم به در می‌برد و در بزرگسالی روایتی ترسناک از حادثه‌ای که برایش اتفاق افتاده بود را به تصویر می‌کشد. این روایت به یکی از فیلم‌های عجیب و ترسناک تاریخ سینما تبدیل می‌شود .

وضعیت نظر دهی :
۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.